loading

BIG DATA

Resultaat

“Meer bezoek voor culturele instellingen, hoteliers, retailers én dus de stad Den Haag tegen lagere kosten”.

 

Niet alle organisaties hebben beschikking over een data analist, de benodigde systemen of de data. Dit maakt de marketinginzet ongericht en dus niet efficiënt. Door deze aspecten op 1 punt te organiseren wordt de data rijker, worden de analyses impactvoller, de inzet gerichter en het rendement hoger.

 

Concept

Big Data faciliteert organisaties in hun marktbewerking door inzicht te verschaffen in de behoeften en het zoekgedrag van potentiele bezoekers/klanten. Big Data combineert diverse datastromen, analyseert ze en biedt hieruit concrete handvatten hoe de onderneming potentiële bezoekers/klanten efficiënter kan bereiken, betrekken, converteren en binden.

 

Business Case

Meer bezoek tegen lagere kosten: (nieuw bezoek x besteding) – investering.

 

Plan van aanpak

Februari – met een pilotgroep wordt een rapportage ontworpen;

Maart  –  deze wordt door de analist ontwikkeld en toegepast;

Mei – resultaten worden gecommuniceerd & toetsgroep opgeschaald.

BIG DATA

Inspiratie

Tate, Uk & Den Haag Danst

 

Resultaat
Meer klanten tegen lagere kosten

 

Eigenaar

Maurice Haak, Den Haag Marketing

 

MAAKelaar

Maarten Gresnigt

 

Vraag CBC?

Ontwikkelen van de BC & betrekken van partners.

Als u doorsurft op deze website, gaat u akkoord met de plaatsing van cookies. Meer informatie Deze melding verbergen