loading

Culturele Menukaart maken de Regio mooier

Mooiere regio….

Scheveningse horeca zet cultuur op de kaart

 

Duurzame verdienmodel…

In ontwikkeling


Uniek concept….

Scheveningen Marketing krijgt regelmatig vragen van ondernemers die behoefte hebben aan culturele programmering. Horecaondernemers willen tijdens het  hoogseizoen of bij verhuringen cultureel entertainment kunnen aanbieden. Zij weten echter niet de weg naar dit aanbod. Hier liggen kansen voor het cultuurveld. Het idee is een culturele menukaart te ontwikkelen met kant-en-klaar pakketten. Inclusief contactgegevens van programmeurs, makers en/of culturele organisaties die ‘on demand’ kunnen programmeren. Scheveningen Marketing zal vervolgens de kaart promoten bij ondernemers. Met als beoogd resultaat dat er op Scheveningen steeds meer cultuur op het menu staat.


Deelbaar  & Schaalbaar….

Een format creeëren als inspiratiebron voor andere culturele steden.


Verbinding…

Mensen kennis laten maken met cultuur op Scheveningen.


Fasering…

Voorbereidingsfase


Status…

Plan fase – concept gereed, pva en verdienmodel te ontwikkelen

Culturele Menukaart

Inspiratie

Scheveningen en Cultuur


Eigenaar

Heino Walbroek (Stichting Marketing Scheveningen)

 

MAAKelaar

,

 

Partners:

Marcel Westerdiep (Escher in het Paleis)
Elske Holk (The English Theatre)

 

Resultaat:

Dat er op Scheveningen steeds meer cultuur op het menu staat.

 

Planning:

Start: 

Plan:

Live:

 

Vraag CBC?

– Vertegenwoordigers uit de cultuurwereld die samen een werkgroep vormen en on demand aanbod inventariseren en partijen bundelen.
– Marketeers die willen aanhaken bij deze case.
Contact via heino@walbroek.com

Als u doorsurft op deze website, gaat u akkoord met de plaatsing van cookies. Meer informatie Deze melding verbergen