loading

Cultuurlab# - op doelgroep

De CBC is benieuwd naar wat er in stad leeft, wat een doelgroep als studenten, ambtenaren, senioren, grote bedrijven of jonge gezinnen met kinderen beweegt. Wat zou hun stad nou, met cultuur, nog mooier maken? Wat zou het ondernemerschap versterken? Waarom vinden ze dat belangrijk? Om hier achter te komen organiseert de CBC elke 2 maanden een Cultuurlab# op doelgroep.

 

Hoe werkt het? De CBC heeft een erg leuke werkmethode die deze ‘latente’ behoeften en stoute dromen naar boven haalt en hier met doelgroep, culturele instellingen en een paar concepten op ontwikkeld die dan een wel of geen eigenaar vinden om te worden tot een heuse Culturele Business Case.

 

Wat zijn de stappen dan? 
Stap 1: De CBC organiseert een Cultuurlab# op doelgroep
Stap 2: De CBC betrekt verzamelt de doelgroep samen met jou
Stap 3: De CBC maakt het Cultuurlab# wereldkundig
Stap 4: Jij schrijft je in…
Stap 5: Cultuurlab#! Samen ontginnen we behoeften, maken ze tot concept en misschien case.
Stap 6: Wij werken deze concepten uit, delen ze via de media en maken ze tot CBC als ze voldoen aan de CBC criteria.

 

Voor wie is het? Bedrijven, culturele instellingen en inwoners uit de regio Den Haag.  Je kan je altijd aanmelden om te participeren of je pro actief melden als doelgroep!

 

Wat levert het op? Inspiratie! Een paar concepten die de basis vormen voor nieuwe CBC’s.

 

Wat kost het? Niks

 

Wie gingen mij voor? Nog niemand…

Cultuurlab# - op doelgroep

De CBC is benieuwd naar wat er in stad leeft, wat een doelgroep als studenten, ambtenaren, senioren, grote bedrijven of jonge gezinnen met kinderen beweegt. Wat zou hun stad nou, met cultuur, nog mooier maken? Wat zou het ondernemerschap versterken? Waarom vinden ze dat belangrijk? Om hier achter te komen organiseert de CBC elke 2 maanden een Cultuurlab# op doelgroep.

Als u doorsurft op deze website, gaat u akkoord met de plaatsing van cookies. Meer informatie Deze melding verbergen