loading

DENHAAG.COM Faciliteert overkoepelende campagnes

Mooiere regio….

Het nieuwe denhaag.com brengt op een innovatieve en inspirerende manier het complete vrijetijdsaanbod in beeld. Van voorstellingen en concerten tot stranden en winkels. Dagelijks wordt de content uitgebreid, mooier gemaakt, vertaald en verspreid. Steeds meer mensen weten denhaag.com dan ook te vinden. Inwoners zowel als toeristen.

Nu de website zo’n succes is gebleken, heeft Den Haag Marketing een volgende stap gezet: externe, overkoepelende campagnes en initiatieven faciliteren met behulp van denhaag.com. Tijdelijke campagnes en langer lopende initiatieven kunnen nl. een eigen landingspagina of homepage binnen de vrijetijdsportal creëren. Het voordeel is evident: in één keer het complete vrijetijdsaanbod van de stad ter beschikking hebben, geen kosten steken in een aparte website, meeliften met de sterke Google-ranking en aansluiten bij de sterke uitstraling van denhaag.com. De eerste vijf campagnes en initiatieven staan al online. De vraag is wie volgt.

 

Duurzame verdienmodel…

Het mooie is: in essentie is deze case vrijwel kosteloos. De investering is het creëren van het besef. De opbrengst is een enorme efficiëntieslag voor campagnes en initiatieven die ontstaan in de markt.

 


Uniek concept….

Denhaag.com is dé tool om binnen enkele uren een eigen landingspagina of homepage te creëren. Twee tijdelijke cultuurcampagnes zijn op deze manier reeds geïntegreerd binnen denhaag.com: geloofhoopdenhaag.nl en cultuuraanzee.nl. Door samenwerking van de desbetreffende instellingen en Den Haag Marketing zijn deze twee landingspagina’s zonder kosten voor het maken van een eigen campagnewebsite gerealiseerd. Bovendien was het niet nodig om eigen content te creëren: alle informatie was reeds voorhanden in de database. Kortom: een enorme besparing en efficiëntieslag.

Voor langer lopende initiatieven is er hiernaast nog een extra functionaliteit gecreëerd, de zogenaamde subsites. Dit gaat verder dan een campagnepagina: hier draait het om een eigen minisite binnen denhaag.com met alle voordelen van dien. Deze functionaliteit is uitermate geschikt voor overkoepelende samenwerkingsverbanden in de markt binnen het vrijetijdsdomein, die met een eigen redactie een online presentie willen creëren. De eerste drie initiatieven hebben reeds een eigen plek binnen denhaag.com: Den Haag Topsport, Den Haag Danst en Jazz070. Voor het gebruikmaken van deze specifieke feature gelden minimale kosten en enkele randvoorwaarden. Neem vooral contact op met Den Haag Marketing, als je hier meer over wilt weten!

 


Deelbaar  & Schaalbaar….

Het idee achter denhaag.com is in de kern de deel- en schaalbaarheid ​van de Haagse vrijetijdscontent om uiteindelijk zo efficiënt mogelijk een grote groep mensen te bereiken.

 


Verbinding…

Efficiënte samenwerking tussen marktpartijen faciliteren via de online vrijetijdsportal van Den Haag Marketing.

 


Fasering…

Doorlopend besef creëren bij marktpartijen.

 


Status…

Realisatiefase.

 

DENHAAG.COM Faciliteert overkoepelende campagnes

Inspiratie


Eigenaar

Maurice Haak, Den Haag Marketing

 

MAAKelaar

[naam], [bedrijf]

 

Partners:

[bedrijf]

 

Resultaat:

Collectieve marketing effectiever en goedkoper maken.

 

Planning:

Start: [datum]

Plan: [datum]

Live: [datum]

 

Vraag CBC?

Als u doorsurft op deze website, gaat u akkoord met de plaatsing van cookies. Meer informatie Deze melding verbergen